Upravljanje uporabniških identitet

posted in: Novice | 0

Upravljanje uporabniških identitet (ang. identity management) je mnogo več kot samo sinhroniziranje identitet med sistemi. Danes je lahko dober sistem za upravljanje identet in dostopov (ang. identity and access management  – IAM) končno narekovan s strani potreb podjetja, ne pa zmogljivosti oddelkov IT.

Če tudi vaše podjetje išče primerno rešitev za upravljanje uporabniških identitet, je spodaj nekaj prednosti in poudarkov DELL (Quest) Identity management rešitve:

  • Varnostni vidik se v prvi meri zagotavlja z odprto kodo vseh procesov, kar omogoča naročniku popoln nadzor nad aktivnostmi sistema brez »tihih« presenečenj.
  • Poslovne vloge niso statični objekti, ampak dinamične skupine, ki se morajo spreminjati trenutno glede na parametre celotnega okolja.
  • Vse spremembe vlog lahko pred implementacijo simuliramo, da vidimo, kakšen bo končni rezultat.
  • Iskanje obstoječih vlog je lahko zamuden proces, a ne z orodjem za odkrivanje poslovnih vlog “role digger”
  • Podpora slovenskemu jeziku je več kot samo zahteva. Podpora šumnikom v popolnoma vseh delih rešitve (vključno s poimenovanji objektov, vlog procesov ali parametrov) je zahteva, slovenski prevod uporabniškega vmesnika pa resničnost.
  • Edina rešitev za upravljanje identitet s certificiranim SAP R3 in SAP HR vmesnikom, ki omogoča neverjeten prihranek pri implementaciji povezave s SAP sistemi. Omogoča vse od dodeljevanja članstva v enostavnih in kompleksnih skupinah do nadzora uporabe licenc.
  • Povezava z vsemi MS sistemi (Exchange, Sharepoint vključno s Sharepoint skupinami, Ad,…)
  • Lastna rešitev za takojšnji prenos sprememb iz SAP HR v IM sistem. Prenos prek sinhronizacije datotek enkrat tedensko je zgodovina!
  • Modul za povezavo z IBM NOTES, ki prav tako omogoča velike prihranke, saj je del osnovne namestitve in je pripravljen za uporabo v parih dneh  (delujoča postavitev na Slovenski Policiji).
  • Rešitev je že brez sprememb v skladu s Slovenskimi standardi o varovanju podatkov, ker celotna zasnova in razvoj rešitve poteka v Evropi v skladu z EU pravili o varovanju podatkov.

Omenjeno rešitev je ekipa podjetje ADM-Adria uspešno implementirala že v 4 večjih in  kompleksnejših okoljih v Sloveniji in vam nudi kompletno rešitev od priprave, izvedbe vse do vzdrževanja sistemov.